Vi hälsar våra svenska kunder speciellt välkomna!

För att du på bästa sätt ska kunna utnyttja vår hemsida, har vi nu gjort en svensk version. All information och alla menyer har översatts till svenska. Beskrivningarna av de olika varorna är visserligen fortfarande på danska, men vi hoppas att du nu lättare kan navigera på sajten när du köper av oss.

Är det svårt att köpa från Danmark?
Nej, absolut inte! Det är lika lätt som att köpa från en svensk firma. Beställningarna expedieras och packas i Danmark, och flera gånger per vecka skickar vi pallar med paket till Posten i Sverige, varefter paketen distribueras av den svenska Posten. På alla beställningar under SEK 650,- tillkommer porto, medan köp över SEK 749,- alltid sänds portofritt. Se gällande portoregler. Vi är glada att kunna hälsa dig välkommen till Skandinaviens största frimärksaffär online. Vi kan leverera ett brett sortiment av frimärken, mynt, album, kataloger och tillbehör.

Sedan 1965 har vi levererat frimärken och stämpel tillbehör för samlare främst i Skandinavien och sedan resten av världen.

Har du frågor?
Våra medarbetare är redo att besvara dina frågor måndag - torsdag från. 8:00 till 16:30 - fredag 08:00 till 15:30.

Kontakta oss via mail:. mail@nordfrim.dk, eller ring oss på tel +45 64821256

Byten och returer – alltid 14 dagars ångerrätt
Du har alltid 14 dagars ångerrätt på samtliga varor när du handlar på nordfrim.se. Våra kunder i Sverige kan använda vår adress i Malmö. Höger löper från den dag du tagit emot varan.

Returadress:  Nordfrim A/S, U 245, 20229 Malmö

Detaljer här